יום ראשון, 9 באפריל 2023

כתב אישום נגד אזרח תאילנד שרצח את שותפו לעבודה

 פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אזרח תאילנדי (39), אשר התגורר ועבד במושב גילת, לאחר שרצח את שותפו לעבודה.

 

על פי כתב האישום שהגישה עו"ד שולי רוטשילד, עולה כי הנאשם BUWON ROSDEE  המכונה "או" עבד במשק במושב גילת יחד עם עשרה עובדים נוספים מתאילנד וביניהם המנוח. ביום האירוע הגיע הנאשם, כשהוא נוהג בבובקט למתחם המגורים בכוונה לאתר את המנוח ולגרום למותו. המנוח אשר שהה במתחם יחד עם עובדים נוספים יצאו מחדרם למשמע הרעש שנגרם מכניסת הנאשם עם הבובקט אל המתחם. הנאשם הבחין בהם ושעט לעברם עם הבובקט ואלו נאלצו לברוח על מנת להתחמק מההתנגשות עם הבובקט, וכתוצאה מכך אחד העובדים נפצע בגבו ובידו הימנית. בשלב זה ברחו העובדים מן המתחם, כאשר המנוח ועובד נוסף ברחו מחוץ למתחם בעוד הנאשם נוסע בעקבותיהם. הנאשם, הבחין במנוח שזעק לעזרה, נסע במהירות לעברו, פגע בו מאחור באמצעות כף הבובקט ודרס אותו. מיד לאחר מכן, הנאשם הרים את המנוח באמצעות כף הבובקט ונסע עד הגיעו אל שטח פתוח בסמוך, שם השליך את גופת המנוח ועזב את המקום.

 

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו"ד רוטשילד כי: "... המשיב רצח בכוונה את המנוח באמצעות כלי השוקל כ 3.7 טון, שבקצהו כף ברזל משוננת, ושיסע את גופו של המנוח , כל זאת לפי גרסתו בשל העובדה כי המנוח העז לקרוא לו "ותיק". כל זאת עשה המשיב תוך כדי העמדת תשובי המתחם כולו בסכנה עת דרס והרס את כל מבנה המתחם שדייריו נאלצו לנוס על נפשם על מנת לא להיפגע מהבובקט".

לנאשם יוחסו עבירות רצח, חבלה בכוונה מחמירה והיזק בזדון.

 

התיק נחקר על ידי תחנת אופקים וימ"ר נגב במשטרת ישראל.